gambar lain

gambar lain

Minggu, 08 Mei 2011

Bertahan Satu Hati_UntukQu Nantikan CintaMu


Bertahan Satu Hati_UntukQu Nantikan CintaMu
                                                                                    By triannova@setya         

Mungkin hari hari kan terus berganti
Mengulum beribu cerita yang pernah terjadi
Tapi tidak dengan hati quh
Hati quh akan tetap satu untuk muw


Hati quh takkan beranjak jauh meninggalkan muw
Hati quh akan tetap bertahan untuk muw
Biar musim terus berganti
Namun hati quh takkan pernah terbagi

Cinta quh akan tetap abadi
Menerangi sisi kegelapan dalam hati muw
Kasih quh kan tetap terurai
Menantikan kemilauan dari hati muw

Aku kan tetap bertahan
Tak peduli seberapa lama aku harus menungu
Aku takkan pernah bergeming
Meninggalkan cinta yang tengah ku perjuangkan ini . . .

Quh tlah tutup semwa celah dihati quh
Hingga tak menyisakan sedikitpun tempat untuk cinta yang lain
Ku kan bertahan satu cinta untuk muw
Mencintai muw hingga akhir hayat quw
Dan, , hingga kematian menyudahi penantian ini

Aku takkan mencari kebahagyaan lain
Selain diri muw . . .
Aku takkan pernah memalingkan wajah ini
Selain untuk menengok muw . . .
Sampai kapanpun  . . .
Aku akan tetap mencintai muw
Mempertahankan mu dalam mata indah quh
SEBAGAI JALAN CINTA QUH . . .




0 komentar:

Posting Komentar