gambar lain

gambar lain

Senin, 02 Mei 2011

Adakah Aku Di HatiMU

Adakah Aku Di HatiMu

By triannova@setya
Dalam malam sunyi
Ku lelapkan tubuh lelah Ku
TUk menunggu Mu dalam kalbu ku
slalu menjemputMu dalam mimpi" indah ku


Namun.........
Di balik itu semwa.........
Ku slalu bertanya tanya
adakah aku dalam mimpi Mu

Dihatiku terukir kuat namaMu
Cinta & rindu bercampur satu
namunh aku slalu bertanya
adakah aku di hati Mu

Ingin aku nyanyikan
alunan" sendu hati ku
Ingin aku bisikkan
cerita" gelap ku tentang Mu
ingin pula aku bisikkan
segala mimpi & ambisi ku

tapi mengapa......
sekeras hati aku mencoba
aku tak pernah bisa.
menyentuh kediaman hati Mu

bila saja kau kembali di sisi ku
Kan ku beri semwa yang kau mau
U/ terbang kepakkan sayap"Mu tuk menjemput ku
adakah aku di hati Mu
hingga kau mampu mendengar rintihan ku

0 komentar:

Posting Komentar